Schade melden

Niemand zit te wachten op autoschade. Wij proberen er dan ook alles aan te doen om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Hieronder vertellen we hoe u de schade kunt melden.

Wat te doen bij schade?
  • Meld de schade middels het toesturen van een door u ingevuld Europees Schadeformulier en stuur dit zo spoedig mogelijk naar ons op. Dit kan via e-mail en post.
  • Neem voor de reparatie contact op met uw autobedrijf uit ons Honda Insurance netwerk. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op. Afhankelijk van de hoogte van het schadebedrag schakelen we een expert in om de hoogte van het schadebedrag vast te stellen.
  • Als de schade gerepareerd is, stuurt het autobedrijf de reparatienota rechtstreeks naar ons toe.
  • Aangezien uw schade is hersteld door / via uw autobedrijf uit het Honda Insurance netwerk heeft u géén eigen risico.
  • Verder houden wij u op de hoogte van de voortgang in uw dossier.

Download schadeformulier

Wat te doen bij ruitschade?
  • Heeft u alleen ruitschade, bijvoorbeeld door steenslag, dan is het niet nodig om een schadeformulier in te vullen. Neem contact op met uw eigen autobedrijf voor reparatie.
  • Alleen bij het vervangen van een ruit heeft u een beperkt eigen risico van €67,50.
Wat te doen bij technische defecten?
  • Voor de reparatie van technische defecten kunt u terecht bij uw eigen autobedrijf. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op.
Contact

Vragen over schade?
Telefoon 010 - 44 77 153
schade@hondainsurance.nl

Postadres
Postbus 849
3000 AV Rotterdam